Wedding

Igår var jag på det snyggaste bröllop någonsin. Det var min kusin Johannes som gifte sig. För tredje gången..med samma tjej..Utan avbrott. Haha, anledningen till detta är att det första gången gifte sig i USA och då gildes det inte i Sverige så då gifte de sig borgligt bara för att kunna säga att de var gifta. Sen ville de ha ett riktigt bröllop med släkt och vänner och så. Hur nice kväll som helst! Massa fina människor var med väldigt fräcka outfits! 
 
Alla pepprar kort på brudparet :D
 
 
Tommy och Cici. Ja, han blinkar men ni skulle bara veta hur svårt det är att få en bild på min bror när han inte blinkar eller gör någon rolig min.. denna fick duga på han ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag gillar dom bara att se på bilderna!
Åååååååå jag saknar deeeeej!!!!!!!

2012-09-30 @ 15:37:48
URL: http://www.baradiinmoa.blogspot.com

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0