Bubbles

För några veckor sedan tog jag och en väldigt go kompis kort på såpbubblor. Jo, det var Moa. Ni hade rätt, Hundra poäng var!!Haha, åå när jag är trött (typ som nu) Så KAN jag inte vara seriös.. Som ni kanske märker när jag skriver! ^^ Iallafall. Bilderna  sparades i ett konstigt format som gjorde att jag inte kunde öppna dom på datorn :( Fick tillslut ge mig och skaffa Picasa så jag kunde ändra format.. Nu ska ni få se dom :thumbup:
Bilderna som har lila naglar har Moa tagit och dom med fransk manikyr har jag tagit^^






Kommentarer
Postat av: En ännu bättre människa

Haha, fjant!
Micket fejna bilder i alla fall!!

2012-09-04 @ 21:19:34
URL: http://www.baradiinmoa.blogspot.com

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0