Årets första pepparkaka

Jag får väl göra som alla andra då och hjälpa till med att spamma Internet med "ÅÅ snö" eller "Nej det snöar" Eller något i den stilen.. Jag tog precis en lång dusch och när jag var klar såg jag en sisådär 8,9 inlägg om att det snöar.. Detta trodde jag ju inte på men stack ut huvudet i dörren för att kolla. Jo, det var snö ute. I oktober. Bara jag som blir lite besviken på att vintern och slasket ska börja redan nu? Jaja, är man inomhus så är det ju bara mysigt. Som tur är så är jag ju inomhus och ja, nu ska jag krypa ner i sängen med en kopp te och kolla på någon film tillsammans med min mysiga lilla Pelle. Så det med snön stör mig inte det minsta.. Förrens imorgon bitti antagligen när jag ska cykla till skolan!
 
Tyckte det var dags att premiäräta pepparkakor nu när snön ändå är här^^

Kommentarer

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0