Kissemissen

Vi ska skaffa katt igen! Har ju haft katt i hela mitt liv men i julas dog den goaste katten i hela världen, min lilla Siri.
Mamma har tills nu gjort klart för hela familjen att vi inte ska någon mer katt, tills pappa övertalade henne. :D (Han är den största kattmänniskan av oss alla..) Så igår bärde det av till Vetlanda för att kolla på kattungar.
Det är en blanding av Maine Coon och Ragdoll. Maine Coonen är en skit stor katt (Enligt wikipedia) Och bägge raserna sägs vara väldigt keliga och ska alltid vara med.
När vi hade vart där kom ju den stora frågan, vilken av dem ska vi ha? Vi bestämde oss efter en lång stund att den orangea skulle passa bäst hemma. Så söt var den!! Bara till att bestämma namn på den då.. Jag och Moa tycker den ska heta Ceasar men det tycker ine resten av familjen..
Har ni några förslag på vad den här lille goingen ska heta så bara kommentera, behöver hjälp!


Kommentarer

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0