Für Elise

Visste att jag kunde spela piano? Lite iaf, just nu håller jag på och lär mig spela Für Elise som faktiskt är riktigt kul att spela! Än så länge.. Har inte kommit till den snabba delen riktigt än.. Får se hur det går sedan, lär jag mig hela så kanske jag slänger upp något videoklipp om ni vill, hade det vart kul? :D
Var självklart tvungen att leka lite med olika inställningar på kameran, pianonoter och tangenter är ju typ det tacksammaste ever att fota!

.

.

.


Jag har kommit till ungefär 1:07 :)

Kommentarer
Postat av: Natasha

Fina bilder! :)

Hade vart jättekul att se video där du spelar. <3

2012-05-09 @ 20:53:14
URL: http://www.natashaml.blogspot.com

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0