53 cm.

Jag mätte precis mitt hår. cirka 146 000 hårstrån(enligt wikipedia har blonda människor ungefär så många hårstrån, jag har inte räknat dom!) som är i genomsnitt 50 cm säger vi så blir det lättare att räkna.  Hur långt blir då detta? 73000 meter hår. Shit va mycket! Tänk då hur mycket hår sånna långhåriga hundar har.. Fast dom är iochförsig ganska små, som tur e annars hade ju hela världen badat i hundhår..Blää va äckligt! Haha, ni märker kanske hur fruktansvärt tråkigt jag har? Måste egentligen sätta mig med läxan  men just vid dem tillfällena finns det ju så himla mycket annat att göra.. Visst brukar det vara så? Känner mig lite som videon som youtubearen William Spetz lagt ut, ni har säkert sett den men jag lägger ut den ändå för jag känner mig så himla träffad, såhär blir det alltid när jag ska göra läxan hemma!


Kommentarer
Postat av: Natasha

Haha, du la för go ebba ;) <3

2012-05-12 @ 23:34:30
URL: http://natashaml.blogspot.com

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0