20+ i solen

Ja, igår var det över tjugo grader! Jag badade inte men gjorde mycket annat skoj, låter bilderna som jag tog  berätta:D


Först tog jag och Moa en bergspromenad på 4.7 km :D

Lagom seriösa..

Efter det blev det nybakta muffins och saft, mums!

Eller..?

Kaninerna myser också!

Efter fikat måste man ju hoppa lite studsmatta, det är ju så kul! :D

Märkte någon föresten att jag bytte tröja där? Jo det var för att den vita hade en tendens att flyga upp när jag hoppade.. Inte särskilt bra.. ;)

.

.

Efter det letade vi fram Moas longbord.. Den var inte lätt att hitta bland all bröte! ;)

"I Belive I Can Fly"


Är man pro så är man.. Eller?

Moas kusin kom sen på besök och ja, ser man att dom är släkt eller?

Efter grillad mat och äppelpal landade vi i soffan framför Eva och Adam,
Toppendag! :D


Kommentarer

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0