Våår!

Denna helgen har varit så awesome asså! Haft så fullt upp med att vara på kalas, brunchat med vänner och picknickat i bergen så jag inte hunnit med att blogga nått alls! I fredags var det sol på baksidan med Moa och kameran som gällde..I lördags var jag på tjejfrukost och sedan på 40 års kalas hos min kära moster och i söndags fyllde bästaste Moa år! då var det picknick med henne och André i bergen. Hur mysigt som helst! :thumbup: Ska jag sätta mig med läxan om en stund så istället för att sitta och förklara allt in i minsta detalj så låter jag bilderna göra det, En bild säger mer än tusen ord.. Eller? ;)
Jaa.. Några seriösare än andra..

Vad är detta?? Jag kan inte ladda upp bilder!! Va sur jag blir :mad: :mad Jaja, bilderna får jag visa någon annan dag. hejdå, nu blev jag sur!



Kommentarer
Postat av: Natasha

Låter mysigt! :)

Fina bilder <3

2012-03-28 @ 21:29:26
URL: http://kompassennatasha.blogspot.com

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0