Rambilder & Nya profilbilden

Jo, när jag och Moa var ute och tog kort i lördags så tog vi även några bilder med en ram. Grejen med att gå runt med en ram i handen och ta kort var något som många vi mötte reagerade på.. Både possitivt och negativt men, man får ju inte roligare än man gör sig! Bilderna blev väldigt.. annorlunda(På ett bra vis!) så jag tänkte visa några utav dem nu, Enjoy!
.
.
Här har vi mina fina grannar, Wilma och Felicia. Tyvärr så blev dom suddiga och ramen i fokus och sedan dog kameran p.g.a att batterit var slut men det kanske var bra tänker jag nu efter eftersom jag inte skulle kunna lägga ut bilden på internet annars. Man får ju inte lägga ut bilder på någon utan att fråga ;)
Charmigt värre!
Förresten, Nu har jag en ny profilbild! Den är inte lika fin som den förra tycker jag faktiskt men man måste ju byta ibland ellerhur?  :P

Kommentarer

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0