Maskerad

Denna helgen alltså! I fredags var jag på maskerad. Jag Linn, Linda, Axelina och Evelina var Avatarer och det blev ascoolt! Sen i lördags var jag hos Sara och kollade på melodifestivalen, kom hem vid ett typ så var redigt trött när jag och Evelina skulle ut och köra båt dagen efter. Det är ju nämligen så att jag håller på att ta förarintyg och då ska vi typ köra en sväng. Dom trodde ju typ att vi aldrig hade suttit i en båt innan.. Haha! :D Det gick bra iaf. Dom var nog inte med på att vi var ganska så vana vid att köra fast vi inte hade föraringyget..än. ;) Nu ska jag sätta mig med de flera ton läxor vi fick idag.. :(
Såhär såg vi ut i fredags när vi var avatarer och jag kan bara säga det att jag fortfarande är blå om armbågarna.. :D
Shit va många smileysar det blev.. Haha! :thumbup:

Kommentarer

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0