Lördag 17 Mars 2012

Shit vad skumt det känns att skriva 2012 istället för 2011..Fortfarande och det är ju redan mars! Nu är det bara 289 dagar och 11 timmar kvar tills 2013..Nej, hemska tanke! Man ska leva i nuet har jag lärt mig! Idag då kommer Moa hit så ska vi nog ut och ta lite kort. Hon trodde det skulle bli ascoola bilder eftersom det är värsta grått ute. Själv tror jag bara det blir..grått. Hoppas jag har fel då för jag skulle änna behöva en ny profilbild på Facebook.. jaja, vare sig det blir bra eller dåligt kommer ni att få se det här på bloggen iallafall så ha det bra sålänge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med Moa, bästa fotovädret är ju mulet! :)



Hon får ta en jävligt bra bild på dig om den ska slå profilbilden du har nu! <3

2012-03-17 @ 13:48:22

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0