Vad jag köpte

Blev inte skitmycket grejer men några fina små, bättre att köpa det man behöver och vill ha än att köpa massa skit, ellerhur? Ni ska få se iallafall! 
Först ett silvrigt Iphoneskal, jag vet..Det ser typ svart ut på bilden men det är silvrigt ;) 
Torrschampo. Spraya lite i hårbotten om håret är sådär på gränsfall till fett och man inte har tid att tvättade just då. Allt de glansiga försvinner och håret ser inte fett ut. Asbra! :D
Ett nagellack som hade tatt slut, en pensel till att applicera ögonskugga och en nagelsax
Cirkeln
fyra små prydandsstenar där det står Happy, dream, live och hope.
 
Ett fotoalbum med svarta sidor. Köpte också en silvrig och en guldig penna att skriva under korten som jag snart ska framkalla
Köpte lite godis och så också.. Muahaha! ;)
 

Kommentarer

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0