RUBRIK

Nu har jag kommit hem från skolan och tänkte sätta mig och gosa med Pelle. Vi var ju hämtade honom i söndags och han har redan börjat känna sig som hemma. kanske tar ett kort eller två på honom till er.. ;) Ni har ju sett att jg har ändrat ekran här på bloggen, vet inte om jag ska ha det såhär nån längre stund men för ett tag! Orgar inte sätta mig med det nu! Fick föressten lite..vad ska man kalla det..respons, angående min blogg.. Visst, jättekul om man skriver om jag borde ändra på något eller så men seriöst, bara sitta och ordbajsa för ingen nytta? Tror att den personen som skrev, vem det nu var för den ville inte skriva sitt namn känner sig ganska träffad och jag vill bara säga till dig, varför så elak? Väldigt många hade nog blivit helt krossade om du hade skivit så till dem så har du inget vettigt att säga kan du "Anonym" Skita i att läsa min blogg. Aah, nu har jag fått ut lite av min ilska. Förlåt för att jag skrev det här om ni andra inte orkar lyssna på det, jag tycker bara att det är så dumt att skriva så elaka saker om någon och ville att den personen skulle få veta det. Kommentaren är nu borta och ja, jag har inget mera att säga.

Kommentarer

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0