Helgen

Jag har ju glömt att berätta för er vad jag har haft för mig i helgen. Kom på det nu när jag laddade över alla bilderna.. Haha, får nog bli en liten bildbomb!
I fredags var jag på student ju, men det har ni redan hört vi börjar på lördagen då Tommy och Cici var hemma och åt och så. Kul att dom kom förbi, man ser ju inte Tommy så ofta är han inte bor hemma längre! Men man har ändå vant sig lite, det var ju flera år sedan han flyttade ändå! Både jag ochg Cici har ju ett stort intresse för att ta kort. Vi var tvugna att leka lite med inställningarna och se skillnader på kamerorna, jag har en Canon och hon en Nikon ohc jag måste bara säga, trodde inte det var så stor skillnad som det faktiskt var! Nu har ju hon tatt massa kort på mig och jag massa på henne men problemet är bara att hon har alla korten på mig så det kommer typ se ut som att jag bara knäppt massor på henne..Haha, ni vet ju hur det ligger till nu iaf! :D





På söndagen var vi och hämtade Pelle!







Kommentarer
Postat av: Natasha

Hallegoo! Älskar katten! <333

2012-06-05 @ 23:45:55
URL: http://natashaml.blogspot.com

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0