23+ grader

Idag har varit en riktigt varm dag! Jag gick upp vid tolv och vid två tiden gick jag till Julia. Vi satt några stycken och solade och cyklade sedan till Klåva och käka glass. Mums! :thumbup: Efter det så gick jag till Louise och vi satt och prata och drack Hello Kitty dricka på hennes balkong. Efter en stund kom Pontus Joakim och Noomie. Pontus och Joakim skulle provköra hans nya moppe och vi tjejer satt kvar på balkongen och grillade. Sen blev det en liten åktur i båten och nu sitter jag här hemma och tänkte kolla på en film eller nåt. Så har min dag sett ut för er som ville veta ;)
Nån som har förslag på en bra film? Bara kommentera! :D

Kommentarer

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0