Wheels and wings

Igår var jag på weels and wings med Moa. Claes skulle dit med raggarbilen nämligen. Vi hade det asbra och tog över 500 kort som ni snart ska få se några av. Jag och Moa är la inte jättefaschinerade över bilar men det var lite kul att se så många gamla bilar på en gång. Sen var det ju som en marknad där också men det var mest skit. Köpte dock ett svart linne med Johnny Depp på för 50 .- och ekran godis att ha på vägen hem. Sov iförsig påväg hem eftersom vi fick gå upp så himla tidigt, godiset sitter jag och käkar upp nu istället! Vi var en stund och grillade och badade på en jättefin strand en bit där ifrån också. Då passade vi på att ta lite kort me ;)
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Schnögga!

2012-07-16 @ 18:22:56
URL: http://www.baradiinmoa.blogspot.com

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0