Ullared

Idag har jag varit på Ullared med familjen! Fick tag på massa braiga grejer och vi har haft jättemysigt! Han inte riktigt kolla igenom allt för det stängde vid fem och vi trodde det stängde åtta.. jaja, en snabbtitt fick man ju på det mesta!

1. Svart väska
2.Jättegoa duntofflor för mig som alltid fryser om fötterna ;)
3.Natascha Kampusch - 3096 dagar. Natascha Kampusch blev som tioåring kidnappad.Hon var kidnappad i åtta år! Här är hennes bok...
4.Carolina Gynning-Ego Women Självbiografi av Carolina Gynning
5.Pennor till skolan
6.Pennvässare
7. lipsyl som både luktar och smakar cola!
8.Tuggumi
9.Gult träningslinne
10. Rosa träningslinne
11. En träningst-shirt. Ja, jag hade tänkt att bli mer aktiv.. Nu har jag ju tre tröjor att träna i iallafall.. ;)
12. Ser nu att jag har glömt att skriva en 12:a på bilden men det är iallfall ett vitt Iphone skal. Ligger brevid lipsylet

Kommentarer
Postat av: Natasha

Braiga grejer det där ju! ;) <3

2012-01-30 @ 08:04:00
URL: http://kompassennatasha.blogspot.com

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0