New Years Eve

Så mysig film asså! Jag och Louise har vart på bio idag, New Years Eve blidde det!
(Vet inte om någon mer än jag säger "blidde" men för er som inte brukar förstå riktigt när jag skriver *host* Moa *host* så får jag väl ha en översättning ;) blidde- blev) Säger det igen, jättemysig film! I filmen får man följa några människor på nyårsafton. Problem kommer och sedan i slutet flätas änna allas liv ihop och det visar sig att typ "Aha, den var den personen han pratade om" eller "jaha, var det hans bror!" och sånt, rekommenderar verkligen alla att se denna!

Det kan se lite rörigt ut med alla dessa människor men filmen är gjord på ett så bra sätt att man inte blandar ihop dom och verkligen minns!

Kommentarer
Postat av: Natasha

Verkar skitbra på reklamen. :)

2012-01-29 @ 10:53:18
URL: http://kompassennatasha.blogspot.com

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0