Krya på mig..

Hejhej! Hoppas ni har det bra allihoppa!(bättre än mig dvs) Jag har fått en sån hemsk hosta! Så jag får se om jag enns kan gå till skolan imorgon..Visst, det hade vart skönt med längre lov men det jag menar är att jag hellre är frisk och kan gå till skolan än ligger hemma och hostar! Har ju endå gjort det heela helgen! Men imorgon SKA jsg vara frisk! Detta blev ett ganska ointressant inlägg jag vet men, sånna måste finnas också!haha, bloggar nog senare puss sålänge♥
Joo, det är ungefär såhär jag ser ut just nu! Hela familjen skattar t.o.m åt mig och mina rödspröngda ögon..Fast jag är inte lika grön som denhäringe..


Kommentarer

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0