Fotokväll med den bästa!

Ja, igår fick jag äntligen träffat Moa! Vi kollade lite på En prinsessas dagbok och käkade gött, sedan när jag tog fram kameran blev det andra bullar! Över 400 kort tog vi den kvällen.. Vi hade bara en liten glödlampa tänd när vi tog dessa korten och skuggorna blev helt amazing! de flesta typ alla kort vi tog tog vi så det blev svartvitt! Annars blev det så suddigt.Jag kan bara påpeka att detta nog var de seriösaste bilder vi har tagit med varran nära.. an också säga att kanske 100 av dessa bilder vi tog igår är skrattanfall!ALLA kort kan jag ju inte visa, eller jo jag kan ju men har inte orken till det, men några kan ni få se! Enjoy! :D


Kommentarer
Postat av: Natasha

Fy faaaaaaaaaaan va snyggt!!! :O

//Asimponerad

:D <3 :D

2012-01-08 @ 12:40:59
URL: http://kompassennatasha.blogspot.com

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0