.

Kände mig lite smått skyldig till att blogga, Problemet är bara att jag inte vet riktigt vad jag ska blogga om så vi får se lite vart detta inlägg kommer sluta...Idag var jag i skolan, som vanligt.. kom försent, som vanligt...Var med Moa, som vanligt... Haha nej jag bara skojar, såhär tråkit inlägg kommer det inte bli jag lovar! jag håller på att lära Moa en ny grej men jag får inte säga vad det är för hon vill kunna stajla sen att hon kan denna grej utan att det blivit uttjötat(Svenska: Uttjatat..)Så det har vi suttit med typ heela dagen, men rätt kul hade vi iallfall! :D En liten hint på vad vi hållt på med kan jag bjussa på, men bara för att jag är snäll! ;)


Kommentarer

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0