Chocklad-Facebook-Disneymusik

Hehe nej, jag har inget liv..Jo! Jag skriver som jag läste på en blogg för ett tag sedan: Jag har ett liv, jag tar bara en paus från det. Detta stämmer ju faktiskt! Ibland behöver man bara vara. Så min onsdagskväll består av facebook(inte länge till, snart blir det One Three Hill!)Chocklad och Disneymusik! jag vet vad ni tänker! Men nej, jag är inte konstig som lyssnar på disneymusik. Det gör en fruktansvärt glad vid deppiga stunder och är väldigt mysigt att lyssna på! Prova någon gång så märker ni!:) jaja, nu ska jag fortsätta min paus från livet ;) Puss
här kommer min absoluta favoritdisneylåt, smälter i början när den lille sjunger!


Kommentarer
Postat av: Lindaa

Så sjukt söt låt! :)<3

2012-01-12 @ 06:25:15
Postat av: Mosgosii♥♥

i med att du skrev "jaja, nu ska jag fortsätta min paus från livet;)" ska du bajsa då? :D :D :D ♥♥

2012-01-12 @ 13:13:16
URL: http://www.baradiinmoa.blogspot.com

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0