sommarkänsla

Ända sen jag vaknade imorse har jag varit astaggad inför sommaren och haft värsta sommarfeelingen. Så med sommarblusen på, solglasögona provade i lådan och några tittar på sommarkläder börjar jag förstå att det inte är sommar.. Nej, nu ska jag kolla på lite bilder från Kreta så håller nog känslan i sig längre.. eller? :D
Kollade förresten lite på BikBok och såg detta linnet som jag köpte..när var det, förra veckan tror jag..Iaf det roliga var det att den hette just Ebba linne! haha :D Hiss eller diss? blev förövrigt väldigt besviken på att inte nån affär har fått in sommarkläderna typ :( Jaja, det är flera månader dit, right? 


Kommentarer
Postat av: Moa

Och hon lever! Jippi! ;)

2012-02-25 @ 19:56:29
URL: http://www.baradiinmoa.blogspot.com

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0