Sjuk.se

Sjuk.. igen! Ja, visst är jag sjuk typ hela tiden? det är denna himla förkylningen som aldrig vill ge sig! Kommer och lägger sig ett tag men kommker sedan tillbax i full styrka. Har vart hemma från skolan sen i onsdags så det börjar bli lite segt nu. Moa var över en sväng förut faktiskt för hon blev utelåst hemma.. haha! Nu ska jag nog krypa ner under en filt och kolla på någon film, vilken vet jag inte riktigt än.. One Three Hill, Macken, sagan om ringen eller Harry Potter.. jag kan verkligen inte bestämma mig om någonting när jag är sjuk, inte enns smågrejer! Men ha det bra ikväll, Hejdå♥
Dagens låt, 1.000.000 Nollor


Kommentarer
Postat av: Natasha

Men guuud! Sjuk igen???

Stackare.



Krya på dig! <333333333

2012-02-04 @ 17:17:03
URL: http://kompassennatasha.blogspot.com

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0