Släktkalas

Igår hade jag släktkalas. Mysigt! Egentligen fyller inte jag år förrens om typ en vecka men då jobbar ju alla så vi fick ha kalaset igår istället och det gör ju inget :thumbup: Detta fick jag
Från Ahlbaums, Ett fint armband med mitt stjärntecken, Jungfrun och Ett presenkort på Gina Tricot
Ifrån Yngvessons, ett smyckesställ
Från Leif och Linda och från Anders fick jag pengar
Och av farmor och farfar fick jag en gräddsnipa. Ända sen jag var liten har jag fått en Ostindia kopp av morfar, när morfar gick bort så tog farmor och farfar över traditionen. Nu har jag alla kopparna och gräddsnipan. Lite sött ändå!Bild från google
tack för presenterna♥

Kommentarer

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0