Blusar sen i förrgår

Ja,  i stan i förrgår skulle jag ha tag på vita byxor egentligen men några byxor blev det inte, efter att ha letat igenom vad som känns som hela femmanhuset sa vi att vi skulle åka in igen om några veckor istället för då har några fler affärer fått in lite somrigare kläder. Istället köpte jag några blusar och så. Till och med att jag var så duktig och tog kort på det igår, haha :D



Och två blusar som mamma köpte men som passa mig också och vi delar ju på allt ;)
Ja, dom är likadana fast olika färger men.. Det var rea på dom :D

Vad tycks?



Kommentarer
Postat av: Karin

Vart får du tag på sånna fina blusar?? ;)

2012-04-14 @ 23:23:18
Postat av: Natasha

Jätte fina! <3

2012-04-15 @ 15:14:41
URL: http://kompassennatasha.blogspot.com

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0