Ska jag fortsätta i fotboll?

Vad tycker ni?jag sitter och tänker på detta nu eftersom:
*Själva fotbollen är ju faktiskt rätt rolig
*Men konditionen är inte den bästa och jag är inte heller den bästa..Jag är snarare sämst!
*Jag kommer inte jätteofta på träningen för att: Jag orkar och vill helt enkelt inte
*Alla människor man träffar där är helt underbara(Dom flesta)
så hur skulle ni gjort?Men jag är nog med et tag till sen får jag se.Ken man vara med som hoppin?Det hade ju vart perfekt!men det går kanske inte?att bara vara med när laget behöver en back?För just nu känner jag att jag är lite som en inhoppare...Laget har tillochmed tagit med äldre spelare på min plats,och då känner man sej inte duktig!


Kommentarer
Postat av: Elina oskarssob

Klart du ska forsätta i fotbollen !?

Vi behöver verkligen dig som back så , då är det med det ;D

2011-09-12 @ 22:06:37
Postat av: Moa

KLART ATT DU SKA!! <3

2011-09-15 @ 14:12:16
URL: http://www.baradiinmoa.blogspot.com

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0