Läxor..

Har ju fått MASSA läxa nu i sjuan!Känns iallfall så...Först är det ett arbete på minst tio sidor i SO:n om forntida Mayariket,Egyptern,Grekerna eller kina OCH indien.Jag fick självklart kina och Indien.Jagmenar bägge två??Det blir ju dubbelt så mycket arbete ju!Får ju jobba som en gris om jag ska hinna med det på några vecor bara.Sedan upptäckte jag i(Min vääldigt städade)Väska att jag hade massa glosor tills imorgon+spanskan=Mycket jobb!Men tillbaka till verkligheten nu!Har inte tid att sitta och data nu,Ska ju kunna 20 glosor med ord jag aldrig hört innan till imorgon..

Kommentarer
Postat av: Moa

jag kan inte låte bli att skratta lite.. hehe.. <3

2011-09-15 @ 14:10:23
URL: http://www.baradiinmoa.blogspot.com

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0