Just nu...spaaaanska

Heeeeellooo alla glada mäniskor och ni sura där ute!
Nu sitter vi på spanskan wiiiihhh blev så glad av spanskan att jag gjorde ett inlägg just for you guys
Nej seriöst jag hatar spanska!
Strax ska jag och Ebba ut på typ läx grej! Spännande, Spännande
Nu är vi klara och vi va azume (stavning Ala Evelina)
Aja, have a good day alla ebbas bloggläsare
Ja, som ni kanske har förstått så är det inte Ebba som skriver utan hennes onda ande ;ooo nejdå, det är evveellliinaa! :DDDD men hejdårå ;)) kyss och kram och allt vad man nu skriver...
//Evelina :d
=} men eyyy!! Jag kom på en ny smilys :ddddd som ingen har gjort förut :ddd


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha! Sån typisk evelina bild ^^

2011-09-29 @ 23:06:26
URL: http://lollipix.blogg.se/

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0