Korv och pannkakor

Nu är jag lite gladare iallfall! Efter en toppendag med Moa och pannkakor och korv går det inte att vara sur!För er som inte vet så brukar vi alltid ha korv till pannkakor hemma. De flesta tycker att det är väldigt konstigt men det som vågar smaka tycker faktiskt oftast att det är gott!Det är en sån sak som har gått i släkten.Min morfars mamma var norsk och åt alltid det när hon var liten så det har liksom blivit en självklarhet för mej eftersom vi alltid har ätit det! Moa och jag tog massa fina kort idag påtal om ingenting, eller, jag tog kort på Moa och ville inte vara med på något kort själv. Här kommer ett av dem


Kommentarer
Postat av: Linda

Korv + pannkakor = så ebba ;) ♥

2011-10-17 @ 21:11:02
URL: http://lollipix.blogg.se/

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0