Gissa vem som är här igen?..... Jo,.. Evelinaaaaa :DDDD

Heeej! Nu är jag här igen :D
Jag kände mig tvungen att uppdatera lite på ebba bjäbba blogg blog för det är lite grejer jag tror att ebba inte skulle skriva... ( och förlåt ebba du är igen bjäbba för du är snäll men det rimmar inte på ebba... ;(((( ) okej då ska jag skriva nu då: jag och Linn har gift oss ;dd det står kor på min ring...
Linn och Linda höll på att bestämma vems pappa som skulle köra dom till dansen ikväll så då bistämmde jag och ebba ( två år i förväg) att vi skulle sitta bredvid varandra på bussen till polen ;) och Linn har soptunnat mig tro mig bilderna kommer sist för Ebba ville göra en bild grej... Och så har vi haft armbrytning typ hela klassen och jag fick möta bosse! ;o ( våran träslödslrare) och konstigt nog vann han... och så lovade jag att säga att jag älskade linn eller tyckte att hon var snäll eller så ;d och så ville Linda att jag skulle länka hennes blogg men eftersom att jag inte vet hur man gör så skriver jag bara att bloggen börjar på L ;)


Kommentarer

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0