19 November 2011

Att man kan vara såhär trött! Igår var jag på kalas hos Sara. Det var jättekul! Sedan när jag kom hem var min morbror och moster här. De gick vid 12:30 typ.. Då var jag fortfarande rätt pigg. Så jag tog bort sminket lade mig i sängen och tittade på några avsnitt på One three Hill... slutade med att jag somnade 03.30...One Three Hill är aasbra! Men idag är jag väldigt trött! Har även hänt en rätt tråkig sak som jag inte tänker ta upp i bloggen men, ledsen och trött är jag ialafall.Jag skulle igentligen till Hönö sen och kolla när Moa dansar i gympasalen men med tanke på allt orkar faktiskt inte jag det. Förlåt Moa men jag är säker på att du förstår mig!

Kommentarer

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0