slipar på nya designen..

Idag är jag hemma från skolan för jag mår inte så bra. Har ont i halsen och magen..Men man får se det possitivt, jag sitter nämligen och slipar på en ny design till bloggen! tänkte att det behövdes nu när det är så mörkt och höstigt ute och min design är så "somrig". Får se när den är helt klar och kommer upp! Tänkte faktiskt försöke fixa den själv denna gången så vi får väll se hur det blir. Hoppas det blir bra men, blir det inte det så får ni ha överseeende med det tills det fixar sig. I sånna fall får jag väll fråga Fiffi om hon kan hjälpa mig!Så håll utkik efter den nya designen, det känns ( Nu iallafall ) Skitbra!


Kommentarer

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0