99 saker innan 2012..

Jag tror att jag och Moa får ändra lite på listan, vi kommer inte inte hinna allt innan 2012! Men vi är i full gång med listan iallfall..Nu är det godisförbud till första december och utan facebook i en vecka, Själv tycker jag att detta är väldigt svårt och att några andra pungter på listan är lättare typ som "Krama ett träd" eller "Säg hej til en random människa" Men dom har vi redan gjort.. Jaja, Det är ju inte jättelångt till första decemer...Det med facebook blir svårare!

Kommentarer
Postat av: Moa

äh, de fixar vi lätt!

men.. den bilden la jag ut på facebook.. du har alltså varit inne...

2011-11-15 @ 19:31:28
URL: http://www.baradiinmoa.blogspot.com

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0