20 November 2011

Godmorgon allihoppa! Idag är glad och utvilad, till skillnad från igår.. haha ;) Den dagen blev till att kolla på tv heeela dagen typ! Fast senare på kvällen ringde jag faktiskt Moa så tog vi en liten promenad. Det behövdes! Idag vet jag inte vad jag ska hitta på men får se vad dagen bjuder på, för tillfället sitter jag och kollar julklappar. Det sämsta med att kolla vad man vill ha i julklapp är att man vill ha så himla mycket! Bl.a en systemkamera,stor spegel,den jäättefina toppen från Gina, en sån gosig filt och maasssaa annat..Men vi hörs nog om en stund. Puss hej

Förresten, ny design snart eller? Tycker min känns ganska somrig för det kalla klimatet just nu...hmm..

Kommentarer

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0