lördag

Neej!!Jag suddade precis hela detta inlägget!Så nu får jag skriva om allting,Alice sitter brevid mej och bara skrattar,Haha jaja jag skrattar nog lite jag med!typiskt mej att sudda ett helt inlägg!det var iallafall ungfär såhär:I lördags så var jag i stan med Mamma,Anki och Pia och kreta-shoppade!Men självklart så blev det lite annat också,och ni känner ju mej!Så nu kommer det upp på bloggen;)Har sådan resfeber!
En kyklinggul bikini

Ett par örhängen!det smara med dessa är att dem ser ganska tunga ut när man har dom på sej men dom är av plast tup så dom väger ingenting!Erkänn smart?;)

Ett par skinnskor.Jättefina och hur bekväma som helst!

Och ett halsband till mathilda där jag var på kalas på kvällen(KOmmer i nästa inlägg)

Det blev inte jättemycket grejor men jag ska in på torsdag igen tror jag;)

Kommentarer

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0