Hur kan Sverige ha så dålig musiksmak??

Förlåt men HUR kan Eric Saade vinna över t.ex The Moniker eller Sara Varga?det är för mej en omöjlig fråga!Men jo han kan vara bra..om man blundar och håller för örona!Sorry..det är väll alla småtjejer under 10 år som har ringt några 100 gånger var.nej förlåt(Igen)Nu är jag bara så irriterad att vi nog kommer komma sist..Haha,Man får väll säga att "Det är ingen BigDeal" Skitsamma!Nu ska jag kolla på spiderman dricka hallonsoda och be min syster att massera mina axlar!Nu kommer iallafall vinnaren av Melodifstivalen 2011,popular-Eric saade!
(Testa tricket att hålla för örona och blunda,Då låter det riktigt bra!;)


Kommentarer

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0