Bilder med Linn!

Hej!Det har inte inte blivit så mycket bloggande denna veckan men jag har faktistk gjort väldigt mycket saker och inte hunnit blogga så mycket,Men nu ikväll kommer det nog några inlägg!I..Tisdags?Jag tror det var i tisdags iallafall så var jag och Linn ute och tog lite kort!Så här kommer några av korten!







bjuder på denna bilden..Var nämnligen så att jag på riktigt fasnade i trädet och fick panik,Linn därimot tyckte att det var jättekul och tog massa kort istället för att hjälpa mej loss!Haha;)

YES!jag kom loss!haha

linn fastnade också och tyckte inte alls att det var lika kulc som när  jag fastnade...;)











Kommentarer

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0