skolan börjar idag..

Idag börjar skolan!Ville självklart ligga kvar i sängen när jag vaknade för en stund sedan,men visst ska det bli kul att träffa alla igen?!Lite typiskt bara att jag trodde att vi började 20 över 8 som vanligt.Tänkte såklart"Jag ska ha gott om tid så jag ställer klockan på kvart över 6"Kvart över 6 går jag upp och dushar.Sen vid sju smsar jag moa somvanligt"Är du hos mamma eller pappa"(Hon var hos sin mamma)Men vi börjar 30 över 9 idag!!Jippie va bra att jag gick upp kvart över 6 och somnade halv 2 då!jaja inget att gräma sej över.men idag kommer jag vara skittrött!Jag kommer genast och tänka på Trötter och ja,Jag kommer nog se ut som han idag!haha

Kommentarer

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0