Mellandagsrea!

hej!I förrgår var jag på mellandagsrean!Det var väldigt utplockat men jag fick tag på lite saker iallafall!(Dessa saker var inte på rean,Dom flesta)
Armband från bling bling

Halsband med groda på från ur och penn


Och en berlock från ur och penn att ha på halsbandskedjor(och nej,hjärtat ville inte med på bild)

ett läppglans från H&M

Och för dom 300kr. i presentkort på science fiction bokhandeln av tommy och cici köpte jag dessa böckerna:
The vampire diaries Uppvaknandet och kampen och Vreden och återkomsten (1:an och 2:an)


Stephenie meyers Genom dina ögon(För er som inte vet så är det samma författare som till Twilight böckerna)


Och dom 3 första böckerna i house of night serien. Vampyrens märke,Sveket och Utvald.(Har redan läst 110s. i den första.Så bra bok!;)Och kolla framsidan!Helt underbar den med!

Och allting tillsammans


Och som ni ser så har jag tråkit.Därför lägger jag ut så mycket.Men ni har tur som slipper se resten av dom 97 bilderna...haha!

Kommentarer

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0