Sikta mot stjärnorna!

Har precis dushat efter en lång natts sömn och en härlig gårdag!det var ju sikta mot stjärnorna som jag har sakt några gånger.Vi kom 2:a(Av typ 9) Det var jättekul!Dom som kom etta var ett band som heter "The fame".Dom har en grupp på Facebook så sök på The Fame så tror jag Att dom har en video..Inte säker men kolla!Det var iallafall hur kul som helst!


Men 2:a är inte så dåligt ändå ;) Så här kommer vi!(Fick inte någon bild på oss efter dansen på scenen för då låg kameran där nere men detta blir iallafall bättre än inget!)

..Men självklart tog jag ganska många kort,Så här kommer några andra bilder från kvällen helt enkelt!


Haha,Jag gillar stilen att det låg kläder och smink och spray överallt!;)

Är det bara jag som tycket att linn ser ut som Michael jackson på denna bild?


Ömhårad ja...

Clara med svart sprej i hela håret(Hon var danny)

Och sist men inte minst lilla jag..

Kommentarer
Postat av: aaanka

sv;haha jag med :D

Fina bilder :D

2011-02-28 @ 10:35:34
URL: http://aaanka.blogg.se/
Postat av: Fiffi :)

video finns :)

Ni var ju grymmaaa!<3

2011-03-04 @ 20:50:55
URL: http://thatsmeonly.blogg.se/

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0