Låg uppdatering, sorry!

HejHej! Förlåt för dålig uppdatering idag men, jag har en förklaring! Idag har jag varit hos Moa hela dagen och spelat CoD. det var askul! Sedan när jag kom hem så funkade inte internetet på min dator...     -Pappa! Mitt internet funkar inte! Vet ni vad jag får för svar? Jo, det är fel på rautern, han har beställt en ny och den kommer på tisdag MEN, Han är iväg och jobbar denna veckan och kommer på lördag.. så nu sitter jag här med den enda datan i hela huset som funkar, Den gamla som står på golvet. Så jo, tänk er mig sittandes på en madrass i Tommys gamla rum med tangentbordet i knät. Såå om uppdateringen blir lite låg denna vecka så vet ni nu varför men jag ska försöka att blogga så mycket som möjligt! Possitivt idag är att när jag och Moa sitter och fikar kommer Vilma in i köket( Moas pappas fru) Och frågar om jag vill ha hennes Iphoneskal, hon hade råkat beställa två. Så nu har jag ett nytt skitsnyggt skal! Tack Vilma♥

Kommentarer
Postat av: Natasha

Kan man få se en bild på skalet??? :)

2011-12-05 @ 08:03:37
URL: http://kompassennatasha.blogspot.com
Postat av: Moa

Jag spela när du gick också.. fast de va inte lika kul..

2011-12-05 @ 08:38:16
URL: http://www.baradiinmoa.blogspot.com

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0