God jul!

God jul! Uppdateringen har väl inte vart den bästa i jul men jag har inte haft lust att sitta vid datorn på jul! Och ni har väl inte suttit och läst min blogg på ju heller? Mne nu ska jag blogga rejält tills jag åker, ska upp t Hovfjället och åka skidord en 28: onde. Det är ju om två dagar!! Det ska verkligen bli askul! Men jag kan skriva något tidsinställt inlägg så det kommer något ;) Kommer nog komma upp en ny kategori i stil med "Hovfjället 2011-2012" Men jag får se! Vad tycker ni? Hur har förresten eran jul vart? Min har varit helt toppen! i julklapp fick jag massa fina grejer, bland annat en splitter ny Canon eos 600D! :D Nu ska jag leta upp skidhjälm och sådant på vinden sedan slå mig ner i soffan och kolla på Shrek. Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Natasha

OMG!!! Snygg!!! :D <3 :D

2011-12-27 @ 12:48:23
URL: http://kompassennatasha.blogspot.com

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0