Första December

Idag är det första december och endast 23 dagar och 9h kvar till julafton! Jag är sjuk idag igen, men som tur e så är Alice det också. Vi började dagen med pepparkakor,kanelbullar(Nej, inte kussekatter! kanelbullar är godare!) varm choklad,tända ljus och såklart, julkalendern! Julkalendern är ju ett måste! Tycker det är bra att det iår är lite "sagokänsla" på julkalendern. Typ som när man var liten och kollade på typ Albert och Herbert och Pelle svanslös,Haha ja, jag e lite barnslig när det gäller jul! :thumbup:

Kommentarer
Postat av: En tjej med stil!

Din blogg blev grymt snygg!!

2011-12-01 @ 15:16:56
Postat av: Natasha

Vad fin designen blev! :D <3 :D

2011-12-01 @ 19:10:40
URL: http://kompassennatasha.blogspot.com
Postat av: Moa

JAG SKA HA BULLAR, right?

2011-12-01 @ 21:36:07
URL: http://www.baradiinmoa.blogspot.com

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0