Sista dagen på sommarlovet..

idag är sista dagen på sommarlovet,Känns lite tråkigt!men det ska ändå bli skönt att börja skolan på något sätt kan jag känna.Så imorgon blir det upp med tuppen eller vad folk brukar skriva.haha.Jag har iallafall tagit vaa på denna dagen!Först så var jag hemma hos Moa.Sedan hade mammis sett en fin blus på casa oliv på hönö.Självklart gick vi och kollade på den...haha kom hem med 2 blusar!En änna militär grön typ fast ljusare och den mamma hade sett,en rosa.Så nu ska jag nog gå och sola,jag tror jag tar den korta idag,20 minuter.Sedan kolla lite på tv.Måste ju lägga mej typ jättetidigt om jag ska upp 7(!!) imorgon.


Kommentarer

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0