Work in progress

Nu har jag suttit nästan hela kvällen och bara ritat!(Heter det ritat eller målat??Målat känns änna lite mer pensel typ,Eller?)Nej jag säger målat iställer,Fast jag har "ritat" med blyerts.jaja skitsamma,Nu till sak!Förut blev jag så sur,Fråga mej inte varför!haha;) Så jag satte mej och började måla/Rita. nu när jag jag kommit en bit så nu har jag iallafall någonting att visa upp!(Kommer självklart en bild när bilden är klar också)haha ser man inte vad det står längst ner så kan jag säga att det står "Shut the fuck up" också pekar hon finger.haha..det tror man inte att jag målar/ritar sådant;)haha

Jagvet,Bokstäverna ser lite roliga ut men jag ska fixa till dem!

Kommentarer

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0