Skåne och Träningsläger!

Hej!Nu om en stund bär det av till Skåne på träningsläger!så snart så kommer Ammie och hämtar upp mej så bär det av!Ska bli skitroligt!haha jag hade glömt bort att et var(Jag och mitt guldfisk-minne;)Så igår frågar Ellen mej:
-Ska du med på träningsllägret ebba?
-Självklart när är det?
-haha imorgon!Har du inte packat eller tatt ledigt från skolan eller något??

-Ojdå..Nej det glömde jag.
haha,det fixade ju sej självklart men undra hur mycket dom kommer reta mej för detta i helgen?haha;)Jaja nu har jag pratat med min lärare och jag fick ledigt iallafall!Men jag blir inte förvånad för Connie har ungefär den humorn med så hon bara skrattade!


Kommentarer

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0