PåskLoov!

Vaknar klcokan 11 på en måndag.Härligt med Påsklov iallafall!nu ska jag strax iväg till Linn och jag tror att några mer är där..Jagvetinte hon sa att hon skulle "ringa runt" så jag får väll se.men först så ska jag äta och dusha..Haha sitter i pyamas ännu!;)Helgen har varit grym så jag har inte hunnit att skriva men jag ska berätta nu.Fredag:
Först sista dagen i skolan innan lovet sen så var jag på kalas hos härliga Alice!Lördag:
50-års kalas hos min moster,räffade massa kusiner jag inte har sett på jag vet inte hur länge!Söndag:
Bortamatch mot Zenith(Vi förlorade),Sedan kom familjen Ahlbaum hit,Sedan påskhandling med mamma!Måndag:
vara med Linn och jag vet ej vilka,Promenad med Moa senare?Får se!Men nu är maten klar så jag måste gå hejdå!


Glad påsk säger jag i förväg!

Kommentarer

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0