Grästräning!

Idag spelade jag min första träning på gräs för säsongen!Hur härligt som helst måste jag säga!Så nu känner jag verkligen att våren sommaren är påväg!!Dagen annars har varit ganska härlig,Skolan började idag så jag har vaarit lite trött såklart!Men vi har typ inte gjot någonting vettit i skolan ändå idag så det har varit ganska skönt!Särskilt idrotten när jag Clara och Annie "råkade" glömma våra gympakäder..hihi;)Och gick hem till mej och käkade glass och solade i en och enhalv timma!Känndes lite onödigt att cyckla tillbax till skolan sedan..Men det gjorde vi såklart(har 2 lektioner efter med)grästräning var iallafall perfekt idag!

Kommentarer

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0