Sjuk :(

Hej!Idag är jag sjuk.Ont i huvudet och magen.Me ndet är kanske inte så konstigt.Igår när jag kom hem från skolan så var det INGEN hemma!Och mamma med sin nyopererade rygg kan knappt gå till brevlådan.Så jag ringer mamma
-Hej vart är du?
-Jag är på Östra med Alice(min syster)
-Varför??
-Hon har ramlat med moppen och har brytit handen.
-VA?!
-Jag ringer om en stund vi pratar med docktorn nu.
Jag hörde fel och trodde Alice hade brytit HALVA KROPPEN men det hadde hon som tur var inte.Hon bröt "båtbenet" i handen.Men jag fick väll en liten chock.Men jag vet inte.Sjuk är jag iallafall!Hoppas jag är frisk imorgon iallafall.Ses nog om en stund!Hejdå


Kommentarer
Postat av: moa den bästa !

Men gumman, krya på dej !



Kunde bara inte hålla mej för skratt när haha du trodde att alice hade brytit hahahahahaha halva kroppen <333333333333

2010-11-17 @ 17:18:51
URL: http://www.baradiinmoa.blogspot.com
Postat av: mathilda<3

jag har också varit hemma från skolan idag för jag har haft ont i magen som du :(

du & alice får krya på er!

kram mathilda <3 <3 <3 <3

2010-11-17 @ 20:48:00

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0